Saturday, October 1, 2011

tiada yang berharga selain ape yang aku ade...sekarang!..

assalamualaikum...kembali lagi kite ke rancangan sukasuki menaip..hahahah..malam yang panas ditemani dengan hujan yang agak lebat..sebelom tidur,nak becerite la sat..malam ni aku buat topik pasal aku la kan...xkan pasal apek jual sayur plak kan...

emmm...aku happy dengan hidup aku sekarang..da cukup bersyuker dengan ape yang aku ade sekarang..aku da ade family yang selalu sygkn aku..selalu support aku..abg n akak yang salu jage aku smapi aku jadi rang macam sekarang ni...kalau x jadi setan aku..hahaha...sumpah aku rindukan diaorang...2mgu sekali aku cal mak ayah aku..p tetap gak xhilang rindu ni...kene balik jugak baru hilang...dulu aku sangke kan yang aku ni orang yang xde pape lam family aku..kosong..xtau nape rase macam 2..maybe time 2 kecik lagi..n xde sape peduli kan aku..p sekarang da lain..

family aku selalu ambil berat pasal aku..abang n akak aku selalu call..bile call mesti tnye 'duit cukup x?..xcukup bagi tau..nanti makin kering adik aku ni'...padahal baru mggu lepas masok kan duit..risau sangat..hahaha..hahaha....pnye la ambil berat...p aku rase aku beruntung sangat de family cm2...n sekarang aku baru aku tau betapa syoknye bile ade family...dulu kat umah selalu gaduh dengan abang..sampai aku buat niat kalau die xde pon xpe...cube byangkan kalau abang aku xde sekarang?..baru ko tau sem...haa....mintak la bukan2 lagi...nasib baik doa aku takdimakbul kan...sumpah aku bersyukur ade family macam ni!!..hehehe....

ape yang aku tau,aku da de yang berharge dalam hidup ni..aku xpernah menyesal dengan ape yang-Nye da kurniakan pada aku...bersyukur lah dengan ape yang kite ade sekarang...jangan menyesal dengan ape yang telha diberikan...sebelum kurnia tu semua diambil balik...sementara kite ade family,hargailah mereke...jangan pernah hancurkan harapan mereka....

Wassalam...........

No comments:

Post a Comment