Thursday, September 29, 2011

FIXIE idaman..hahaha


Ni FIXIE idaman aku..smart x?..hhahaha...puteh baru nampak suci walaupun aku ni jahat..haha..ni harga die beribu2..mahal..kalau aku nak beli ni memeang kne mara dengan orang umah la..hahaha...just minat je..ada duit beli la..hehehe...











haa....yang ni koleksi FIXIE aku...cewahhh...xde lah...jangan caye...ni semua FIXIE2 yang style2 bagi aku..dapat antara 1 ni pon da cukup da...tapi semua ni mahal2..biasa la..taste aku memang semua mahal2..hahaha...bajet banyak duit je kan..

lepas moto da hilang aku mula gile kat FIXIE ni..tapi myvi tetap di hati lagi..hehehe...ni kira sampingan je..oke lah..aku saje je nak share..1 je aku nak cakap..bile kita minat sesuatu 2,kita kene cube untuk dapatkannye..okehh!!..chayokk2!!..

wassalamm......

No comments:

Post a Comment